3 dagen poetsen in Barlow - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Milou Maters - WaarBenJij.nu 3 dagen poetsen in Barlow - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Milou Maters - WaarBenJij.nu

3 dagen poetsen in Barlow

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

11 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal,

Vandaag weer een berichtje uit Londen. Ik ben nu volop stage aan het lopen en heb dus iets minder tijd om spannende verhalen te schrijven. Ik was gebleven bij maandag volgens mij. Maandag had ik ook vrij. Eigenlijk heb ik de hele dag niet heel veel bijzonders gedaan. 's Ochtends het appartement gepoetst en daarna voor school verslagen zitten typen. Met Dominique en Evy had ik afgesproken als ze klaar waren met werken om even Oxford Street op te gaan en daarna uit eten te gaan. Dat hebben we ook gedaan! We hebben wat winkels bezocht. Eigenlijk zouden we vrijdag, morgen dus, personeelsfeest hebben van het hotel van Dominique. Ze vertelde dat ze introducés mee mocht nemen en had ons mee gevraagd. Maandag bleek dat ze het verkeerd begrepen had en ging het toch niet door. Nu gaat ze alleen.. 's Avonds zijn we dus uit eten geweest bij een Italiaans restaurant in een van de zijstraten van Oxford Street. We hebben het niet laat gemaakt want de volgende dag moesten we alle drie weer werken.

Dinsdag was mijn derde dag op stage. Dit keer werd ik ook weer gekoppeld aan iemand anders en deze keer moest ik met haar poetsen aan de Barlow kant. Deze kamers zijn minder groot en exclusief dan in Chambers. Hierdoor moet je dus meer kamers op een dag schoonmaken. Ik werd gekoppeld aan Mia, een ontzettend gezellige vrouw met behoorlijk wat praatjes. Samen hebben we 14 kamers gepoetst. Woensdag en vandaag waren eigenlijk hetzelfde, ik heb ook deze dagen met Mia moeten werken. Wat is het hard werken zeg! En eigenlijk is het ook ontzettend dom werk. Iedere dag doe je hetzelfde en veel maak je niet mee als je een kamer schoon maakt.
Dinsdag had ik eindelijk mijn contract gekregen. Een enorm pakket aan papieren wat ik door moest lezen en ondertekenen. Vandaag heb ik het weer ingeleverd bij de HR-afdeling en hopelijk is het dan allemaal zo goed als rond. Er zijn nog steeds een paar dingen die geregeld moeten worden zoals een sleutel, locker en ik wil graag mijn programma doorspreken met mijn begeleider. Het hotel heeft een programma voor mij opgesteld wat ik de komende 5 maanden moet gaan doen. Dit programma heb ik in steekwoorden ontvangen, maar ik zou er graag nog wat uitleg over willen hebben. Helaas is mijn begeleider steeds of niet aanwezig of veel te druk om me te helpen. Ik moet er dus zelf weer achteraan zitten om deze dingen te regelen.

Morgen ga ik voor de eerste keer in mijn eentje kamers poetsen. Ik ga beginnen met 6 kamers en volgens mij moet ik er in het weekend dan alweer 8 gaan poetsen. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Het poetsen lukt me wel, maar de tijd die gaat me denk ik achtervolgen. In principe mag je 45 minuten doen over een departure kamer en maximaal 20 minuten over een stay over. Ik ben echt benieuwd hoe het me afgaat. Want alleen het opmaken van het bed kost me al behoorlijk wat tijd. Maar we zullen zien hoe het gaat lopen.
Maandag en dinsdag heb ik dan pas weer vrije dagen. Wat mijn plannen voor dan zijn weet ik nog niet, maar ik wil er in ieder geval weer op uit gaan. Helaas heb ik nog steeds mijn Oystercard niet mogen ontvangen en dat weerhoudt me er momenteel van om na het werk op avontuur te gaan. Afgelopen maandag heb ik 10 pond op mijn kaart gezet, en vanmorgen was dat alweer op! Ik denk dat ik maar even achter dat stomme ding aan moet gaan. Verder moet ik alleen nog een insurance number regelen en voor de rest is alles rond.

Nou, ik ga nog even wat programma's terug kijken en misschien even skypen met mijn lieve zusje in Breda. En dan richting dromenland om morgen er tegenaan te gaan! Jullie horen gauw van me!

Liefs uit Londen! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Lieve allemaal, Ik ga proberen om tijdens mijn 5 maanden in Londen te bloggen over alles wat ik daar mee maak. Of dat gaat lukken weet ik nog niet, maar ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen daar. Ik ga jullie missen! Tot snel! xxx

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 22409

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 06 Februari 2017

Management Internship, Londen

30 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Operational Internship, Londen

Landen bezocht: