Management Internship, Londen - Reisverslagen van Milou Maters - WaarBenJij.nu Management Internship, Londen - Reisverslagen van Milou Maters - WaarBenJij.nu

Management Internship, Londen

Ik ga weer terug naar Londen voor stage, dit keer voor mijn managementstage. Ik ga stage lopen in het Park Plaza Riverbank Hotel op de Banqueting en Events afdeling. Net als de vorige keer ga ik via dit blog iedereen in Nederland op de hoogte houden van mijn avonturen.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2017

Passion Player of the Month

06 Februari 2017

Nog steeds in Londen

18 November 2016

118 uur in 10 dagen

04 November 2016

Gepromoveerd!

26 Oktober 2016

Do in Londen!!
Milou

Lieve allemaal, Ik ga proberen om tijdens mijn 5 maanden in Londen te bloggen over alles wat ik daar mee maak. Of dat gaat lukken weet ik nog niet, maar ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen daar. Ik ga jullie missen! Tot snel! xxx

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22403

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 06 Februari 2017

Management Internship, Londen

30 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Operational Internship, Londen

Landen bezocht: