Nog steeds in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Milou Maters - WaarBenJij.nu Nog steeds in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Milou Maters - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Londen

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

06 Februari 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal,

Eindelijk is het dan weer zover, een berichtje uit Londen! Het spijt me dat het zo ontzettend stil is geweest, maar de maanden oktober, november en december waren ontzettend druk op stage. Gemiddeld heb ik denk ik iedere week bijna 70 uur gewerkt. Daarnaast had ik ook nog m'n verslagen voor school en dus niet echt tijd om een blog te schrijven. Mijn leven bestond die maanden uit stage, verslagen voor school schrijven en slapen. Iedere vrije dag die ik had, zat ik aan m'n verslagen te werken. Ik ben er dus ook niet heel veel op uit geweest, dus zo heel veel spannende avonturen hebben jullie niet gemist.

Allereerst kan ik jullie vertellen dat ik officieel ben afgestudeerd aan de Hotel Management School Maastricht! De verslagen waar ik ontzettend hard aan heb gewerkt, wat bijna niet te combineren was met m'n stagewerkzaamheden, zijn goedgekeurd en dat betekend dat de laatste 30 studiepunten binnen zijn. Op vrijdag 24 maart heb ik m'n diploma-uitreiking en voor mijn gevoel is het dan pas echt officieel klaar. Ik zeg nog steeds dat ik stage loop, want het is voor mij nog niet echt klaar.

Ik ben nog steeds in Londen, maar officieel gezien loop ik geen stage meer. Het hotel waar ik m'n stage liep, heeft me een baan aangeboden en die heb ik aangenomen. Ik ben momenteel werkzaam als supervisor en krijg beetje bij beetje meer verantwoordelijkheden. Twee weken geleden was de office coördinator op vakantie en was het mijn taak om haar taken te coveren. Heel interessant want zij doet ook taken als pay roll. Naast deze extra verantwoordelijkheden hebben ze me ook mooie dingen belooft. Als ik er hard voor wil werken, wat ik natuurlijk wil doen, kan ik binnen 6 tot 9 maanden Floor Manager zijn. Hoe ontzettend gaaf zou dat zijn! Dan ben ik 22/23 jaar en heb ik gewoon een junior management positie.
Ik zit nog steeds ontzettend op mijn plekje in het hotel en dat is de reden geweest dat ik besloten heb om te blijven. Ik heb het ontzettend naar m'n zin, een leuk team en krijg echt de mogelijkheid om veel te leren. Daarnaast was teruggaan ook niet te beste keuze voor mijn gevoel. Als ik terug zou gaan naar Nederland dan had ik geen baan, geen school en eigenlijk ook niet echt een huis. Hier heb ik dat allemaal wel, op school na dan, en wat is nou een betere start van je carrière dan gelijk een baan hebben zodra je afgestudeerd bent.

Naast stage ofja nu moet ik het werk noemen, heb ik momenteel ook meer vrije tijd. Geen schoolverplichtingen meer en dus kan ik genieten op mijn vrije dagen. Bij Meeting & Events is het nu ook heel rustig, dus ik heb behoorlijk wat vrije dagen. Vorige week was ik de hele week vrij en toen waren mama en Anouk op visite, beetje de toerist uitgehangen. Aan het begin van het nieuwe jaar waren papa en Floor op visite en zij komen begin maart ook weer langs. Daarnaast heb ik inmiddels een nieuwe hobby en ga ik bijna wekelijks naar de bioscoop. Inmiddels heb ik samen met een goede collega een unlimited card en gaan we samen minimaal één keer in de week naar de bioscoop.

Voorlopig denk ik dat ik niet terug kom naar Nederland, ofja alleen voor vakantie. Mijn eerste vakantie naar Nederland is van 23 maart tot 1 april. Ik moet dan terug voor mijn diploma-uitreiking, maar ik blijf langer om iedereen weer even te zien. Om eerlijk te zijn, kijk ik er best wel naar uit om weer even terug te gaan. Iedereen zien en gewoon even lekker Nederlands doen. Ik heb mama al gevraagd of ze wil zorgen voor erwtensoep.

Ik ga proberen om weer m'n blog bij te houden en jullie allemaal een beetje op de hoogte te houden van wat ik hier allemaal doe. Het is moeilijk om te vertellen wat er de afgelopen weken allemaal is gebeurd, het was zo hectisch dat ik het allemaal niet zo goed meer weet. Het was vooral stage lopen, stage lopen en stage lopen. Ondanks het harde werken, heb ik genoten van iedere dag. Ik vind het heerlijk om zo hard te moeten werken, de uitdaging die erbij komt kijken en het trotse gevoel als een event weer goed is gegaan. De komende maanden is het wat rustiger en zal ik dus hopelijk iets meer tijd hebben om een blog te schijven. Jullie zien het volgende berichtje uit Londen hopelijk snel verschijnen.

Heel veel liefs uit Londen! xx

  • 06 Februari 2017 - 13:55

    Merle:

    Gefeliciteerd Milou met je afstuderen en je baan!
    Geniet van deze geweldige uitdaging.

    Heel veel plezier!

    Liefs, Merle

  • 09 Februari 2017 - 16:13

    Maaike:

    Hoi Milou,

    Ik lees net het geweldige nieuws dat je bent geslaagd voor je opleiding, van harte gefeliciteerd!!
    En direct een baan, een betere start kun je niet wensen. geniet ervan.

    Groetjes,
    Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Lieve allemaal, Ik ga proberen om tijdens mijn 5 maanden in Londen te bloggen over alles wat ik daar mee maak. Of dat gaat lukken weet ik nog niet, maar ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen daar. Ik ga jullie missen! Tot snel! xxx

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 22414

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 06 Februari 2017

Management Internship, Londen

30 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Operational Internship, Londen

Landen bezocht: