IK MAG TERUG NAAR LONDEN!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Milou Maters - WaarBenJij.nu IK MAG TERUG NAAR LONDEN!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Milou Maters - WaarBenJij.nu

IK MAG TERUG NAAR LONDEN!!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

30 Juni 2016 | Nederland, Maastricht

Lieve allemaal,

Eindelijk is het officieel! Ik mag terug naar Londen voor dit keer mijn managementstage! Begin april wist ik al dat ik terug mocht en dat ik aangenomen was bij het hotel, maar afgelopen maandag heb ik pas mijn contract binnen gekregen en is het dus officieel!

Eind augustus vertrek ik weer voor sowieso 5 maanden naar het mooie Londen. Ik ga dit keer stage lopen in het Park Plaza Riverbank Hotel op de banqueting en events afdeling. Dit hotel is gelegen aan de andere kant van de Thames en ligt in de buurt van de Londen Eye en Big Ben, dus midden in het centrum. Het wordt weer een grote uitdaging, maar ik heb er ontzettend veel zin in!

Ook dit keer ga ik jullie weer op de hoogte houden van al mijn avonturen. Nu mijn contract rond is, kan het zoeken naar woonruimte ook echt beginnen. Ik ben druk opzoek en heb inmiddels al wat contacten. Ik hoop snel een keer die kant op te kunnen om wat kamers te kunnen bekijken en dat ik dan het vinden van woonruimte ook van mijn to do lijstje kan strepen.

Nu eerst nog anderhalve week naar school om mijn afstudeerproject af te ronden en dan eind augustus weer naar het mooie Londen. Ik heb er zin in!