Op naar Londen - Reisverslag uit Ottersum, Nederland van Milou Maters - WaarBenJij.nu Op naar Londen - Reisverslag uit Ottersum, Nederland van Milou Maters - WaarBenJij.nu

Op naar Londen

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

30 Augustus 2014 | Nederland, Ottersum

Lieve allemaal,

Vandaag is dan de grote dag. Het moment waar ik een heel semester me op voorbereid heb staat daar. Vandaag gaat mijn avontuur beginnen en vertrek ik naar Londen.

Terwijl ik dit type zit ik te wachten totdat mijn lieve papa mij en mama komt ophalen om ons naar Nijmegen centraal te brengen. Daar pakken we om 11.12 uur de trein naar Amsterdam Centraal. In Amsterdam pakken we de Thalys naar Brussel. En in Brussel stappen we in de Eurostar naar Londen. We komen aan op St. Pancras International Station. En als je weet waar ik stage ga lopen, kom ik al meteen bij mijn toekomstige werkplek langs. Gelukkig reist mama met mij mee en helpt ze me door de eerste 3 dagen in Londen. Maandagavond vliegt zij weer terug naar Nederland en moet ik het 'alleen' gaan doen.

Helaas heb ik op dit moment nog steeds niet heel veel duidelijkheid van het hotel. De papieren zijn nog niet rond en informatie over mijn eerste dag heb ik ook nog steeds niet. Ik hoop dit allemaal te krijgen voordat mijn trein België in rijdt. En anders maar hopen op goede WiFi verbindingen.

Dit hele avontuur wordt een enorme uitdaging. Ver weg van huis, niemand die je moedertaal spreekt en dan ook nog eens met heel weinig bekenden om je heen. Gelukkig heb ik een vriendinnetje als huisgenootje. Samen zullen we hoogte- en dieptepunten gaan beleven. Maar lieve Eef, we gaan er een TOP-tijd van maken in Londen en we elkaar door deze 5 maanden heen helpen. Ik ben blij dat ik samen met jou kan wonen zodat ik altijd iemand heb op wie ik terug kan vallen.
Het wordt een uitdaging voor mezelf, maar inmiddels is het besef er dat ik dit niet alleen voor mijn studie moet doen maar ook voor mezelf. Ik kan hier alleen maar sterker uitkomen. Dit avontuur gaat hopelijk bijdragen aan mijn zelfvertrouwen en laat me waarschijnlijk groeien in heel veel opzichten.

Lieve allemaal, ik ga proberen om via deze weg jullie op de hoogte te houden van al mijn avonturen in Londen. Ik ga jullie missen! Skype zal mijn grootste vriend worden deze aankomende 5 maanden! Hou me op de hoogte van al jullie avonturen in ons kikkerlandje.. Tot heel snel allemaal!

Heel veel liefs, xxx

  • 30 Augustus 2014 - 11:54

    Merle:

    Lieve Milou,

    Heel veel succes en heel veel plezier!
    Geniet ervan!

    X

  • 04 September 2014 - 14:39

    O En O:

    E-mail is naar je mail adres. Bedankt voor je blogs.Leuk!!!
    Liefs O en O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Lieve allemaal, Ik ga proberen om tijdens mijn 5 maanden in Londen te bloggen over alles wat ik daar mee maak. Of dat gaat lukken weet ik nog niet, maar ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen daar. Ik ga jullie missen! Tot snel! xxx

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 22374

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 06 Februari 2017

Management Internship, Londen

30 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Operational Internship, Londen

Landen bezocht: